Recompile
Metroidvania'dan ilham alınarak tasarlanan bu estetik hack'leme macerası, silinmeye karşı mücadele eden yarı bilinçli bir programın kontrolünü sana veriyor. Ana Bilgisayar'ın genişleyen üç boyutlu dünyasında geçen Recompile'da yoğun çatışmalar, dar 3D platformlar, süper güçlü yetenekler ve çevresel mantığa dayalı bir hack'leme mekaniği bulunuyor.