Rebel Galaxy
Rebel Galaxy bilinen evrenin kenarında tuhaf sakinleri ile aksiyon dolu mücadele, arama, keşif, ticaret ve "müzakere" ile heyecan dolu bir uzay macerasıdır. Son derece güçlü bir yıldız yıkıcısının komutanı olarak, korsanlarla savaşacak, anormallikleri araştıracak, yabancılara dostça davranacak, savaş enkazını temizleyecek, asteroitleri kazıp çıkaracak ve eserleri keşfedeceksin. Düzenbaz gönüllü hayırsever, kurnaz uzay tüccarı veya güç düşkünü korsan olarak yolunu seç – ya da her birinden azar azar! Zor kazanılan kredilerin ile daha büyük ve daha güçlü gemi satın al ve çeşitli kötü silahlar ve savunmalarla donat. Rebel Galaksisi, macera, keşif ve muharebenin uzay destanının tümünün üstündedir, bulunacak sırların ve muhteşem manzaraların bir galaksisine geçin. Evrenin kenarı oldukça tehlikeli bir yerdir, yani arkanı kolla.