Realms of Arkania: Star Trail
Birleşen ork kabileleri Thorwal bölgesini işgal etmeye çalıştı fakat bir grup cesur maceracı önceki görevlerinde orkların planlarına engel oldu. Şimdi orklar yeniden toplandı ve diğer, daha saldırıya açık bölgelere saldırdı… Lowangen işgal altında ve Svellt Vadisi’nin yarısı kül oldu. Bir elf elçisi grubu Kvirasim şehrine çağırıyor. Elf ve cüce ırklarını ortak düşmanlarına karşı birleştirmek için Semender Taşı denen bir eseri bulmaları gerekiyor. Star Trail, Realms of Arkania’nın klasik devam oyununun sadık bir yeniden yapımı. Bu hardcore RPG’de onlarca yetenek ve büyü, farklı ırklar ile karakter sınıfları ve zorlayıcı izometrik tur tabanlı savaş sistemi var. Emirleri yerine getir ve Semender Taşı’nı geri getirme görevinde başarılı ol… Elfler ile cüceler arasındaki barış buna bağlı!