Realm Royale Shadowfall Bundle
The Realm Royale Shadowfall Bundle şunları içermektedir: 850 Crown The Lord of Darkness Warrior Görünümü The Knightmare Bineği The Shadowbeak Tavuk Görünümü Realm Royale Shadowfall Bundle ile gölgelerin efendisi ol. Bu pakette, istediğin Realm Royale kozmetiği için harcayabileceğin 850 Crown'ın yanı sıra yeni Lord of the Darkness Warrior Görünümü, Knightmare Bineği ve Shadowbeak Tavuk Görünümü de bulunmaktadır. Realm Royale'da bir sınıf seçtikten sonra ölümcül silahları ve güçlü yetenekleri toplayarak kendi Şampiyonunu oluşturursun. At sırtında bir fantezi dünyasını keşfet ve oyunu değiştiren efsane silahlar üret. İlk 100 kişilik fantezi Battle Royale oyununda hayatta kalabilecek misin?