Real Farm - Potato Pack
Patates Paketiyle Real Farm deneyiminizi genişletmenizin tam zamanı! Bu paket, yeni makineler ve araçlarla patates tarımı yapabilmeniz için ihtiyacınız olan her şeyi sağlıyor. Tonlarca yeni işi tamamlayın ve gerçek bir patates çiftçisi olun! ● Yepyeni bir mahsul yetiştirin: patates! ● 2 yeni biçerdöverle çalışın: Rival PH-4 ve Rival PH-4X ● Yeni patates tarlalarını sürmek, ekmek ve biçmek için 5 yeni ek parçadan yararlanın ● 3 yeni eğlenceli aracı sürün, Ebon Q-Bike, Hercules S-GT ve de Ebon SUV.