Razmi Challenges
Razmi, Ajna'nın iç aleminde sıkıldı ve en iyi zebanisiyle dalga geçmek için bir dizi şeytani sınav tasarladı! Bu sınavlar, sınırlarının en sonuna kadar onu zorlayacak Ajna becerilerini bir arada kullanmasını ve savaşlarda üstesinden gelinemez dezavantajlara karşı yoldaşlarıyla birlikte çalışma yeteneklerini sınamasını gerektiriyor. Elbette bunun sonunda bir ödül var! Yani, en azından Razmi öyle söylüyor...