Rayman Legends Retold
Rayman Legends Retold'un herhangi bir sürümünü ön sipariş verin ve Rayman 3: Hoodlum Havoc'tan ilham alan, Rayman ile Globox için 2 kostüm içeren özel Hoodlum Havoc Pack'i edinin. İçerisindekiler: Ana oyun + Rayman Origins: Geliştirilmiş Sürüm. Büyük beğeni toplayan platform oyununun, yeni içerikler ve hikâye sürprizleriyle dolu yeni sürümünü deneyimleyin. Gölgelerden çıkma bir kötü karakter Glade of Dreams'i yozlaştırırken bu büyüleyici dünyalarda ister tek başınıza, ister 4 oyuncuya kadar yerel eşli modda yolculuk edin. Her tökezlemenin ve sürprizin bu keyifli kaosa renk kattığı, hızlı tempolu ve yandan görünümlü bir maceraya hazır olun. SAF PLATFORM KEYFİ Büyüleyici ve keyifli sürprizlerle dolu dünyalarda zıplayın, süzülün ve yumruklarınızı konuşturun. Temponun değişmesini mi istiyorsunuz? Her hareketin ritimle senkronize olmasının gerektiği, ritimle güçlenen heyecan dolu ve unutulmaz müzikal bölümleri oynayın. YENİ VE İYİLEŞTİRİLMİŞ OYNANIŞ Göz alıcı görsellerle yeniden hayal edilen, hayat dolu bir dünyaya adım atın. İkonik seviyelerden oluşan zengin bir seçki, gizemli altıncı bir diyar ve 4 yeni müzikal bölümle birlikte geri dönüyor. Epik ejderha sürüşleri için eyerinizi kuşanın ve Cave of Trials'ta becerilerinizi sınayın. EPİK BİR DESTANA YEPYENİ BİR BAKIŞ Yeraltı dünyasından sorun çıkaran yeni bir düşmana karşı, şimdiye kadarki en iddialı maceralarında Rayman ve arkadaşlarına katılın. Seslendirmeli ara sahneler ile Christophe Héral ve Grant Kirkhope imzalı ilave müzikler, orijinal temaları yeni bestelerle harmanlayarak bu yolculuğa hayat veriyor. 4 OYUNCU, EFSANEVİ EĞLENCE Maceranın tamamını 4 oyuncuya kadar yerel eşli seçeneğiyle oynayın, Lumlar için yarışırken veya her bir Teensy'yi kurtarmak için birbirinizi saf dışı bırakırken eğlenceyi katlayın. Kung Foot da geliştirilmiş kontroller, takviyeler ve özelleştirilebilir kurallarla saatler sürecek çılgın bir rekabet için geri dönüyor. RAYMAN ORIGINS: GELİŞTİRİLMİŞ SÜRÜM'Ü İÇERİR Şimdi 4K görseller, yeni toplanabilir ögeler ve ödüllerin yanı sıra bir dizi oynanış iyileştirmesi sunan bu klasik platform oyununu (yeniden) keşfedin. Çevrim içi özelliklere erişebilmek için internet bağlantısı, Ubisoft hesabı ve Microsoft Hesabı gereklidir.