Rayland 2 (Xbox)
50 çetrefilli izometrik bulmaca bölümünde ışık hüzmelerinin yönünü değiştir! Rayland’e hoş geldin. Bu adanın sakinleri, yaşamlarını sürdürmek için özel lazer ışınlarından gelen enerjiden faydalanırlar ve bu enerjiyi taşımak için tekrar küpleri isimli nesneler kullanırlar. Görevin, Rayland sakinlerinin Domus olarak bilinen vericinin enerjisini, lazer ışınlarını hedeflerine yansıtarak farklı diyarlara taşımalarına yardımcı olmak. Bunu yapmak için tekrar küplerini doğru şekilde konumlandırman ve enerji ışınlarını kendi renklerine uygun alıcıya ulaşacak şekilde döndürmen gerekecek. Rayland 2, döndürülebilir izometrik bir alanda oynanan konumsal bir bulmaca oyunudur. Lazer ışınlarını yönlendirmek ve hedeflerine ulaştırmak için farklı blok türleri ve aşama teknikleri kullanman gerekecek. 50 aşama boyunca zorluk ve karmaşıklık giderek artacak!