Ravieta & Luna İkili Paket
En büyük gizli operasyon paketi burada! Ravieta ve Luna'yı bir araya getirin! Her iki özel formu da açarak anında özel yeteneklerin kilidini açın! Bu Paket şunları içerir: - Karakter - Ravieta (P4) - Karakter - Luna (P4) - 700 Puan - Ravieta Gelişim Kutusu Bileti x50 - Luna Gelişim Kutusu Bileti x50 - Ravieta FS Siyah Paket x10 - Luna FS Siyah Paket x10 *Satın alındığında, paket geri alınamayan tek kullanımlık oyun içi eşyalar içerdiğinden iade edilemez. *Satın alma işleminden sonra Paket Mesaj Kutusuna gider. *Luna'ya sahipseniz, Luna belirli miktarda puan karşılığında takas edilir.