Ravieta Karakter Paketi
Kozmik Prenses Ravieta, prensini aramak için galaksiden geldi! Dönüşmüş hali Luna ile özel bir yeteneğin kilidini açın. Bu Paket şunları içerir: - Karakter - Ravieta - Ravieta Gelişim Kutusu Bileti x5 *Satın alındığında, paket geri alınamayan tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez. *Satın alma işleminden sonra, Paket Mesaj Kutusuna gider. *Ravieta'ya sahipseniz, Ravieta belirli bir puan karşılığında takas edilir. *Paket bileşenleri ve satış, önceden haber verilmeksizin değiştirilebilir veya sonlandırılabilir.