Ravieta Efsanevi Paket
Kozmik Prenses Ravieta, prensini aramak için galaksiden geldi! Dönüşmüş hali Luna ile özel bir yeteneğin kilidini açın. Bu Paket şunları içerir: - Karakter - Ravieta (P4) - 300 Puan - Ravieta Saç No.3 - Ravieta Tema No.3 - Ravieta İsim Etiketi - Ravieta Gelişim Kutusu Bileti x40 - Ravieta FS Siyah Paket x5 *Satın alındığında, paket geri alınamayan tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez. *Satın alma işleminden sonra Paket Mesaj Kutusuna gider. *Ravieta'ya sahipseniz, Ravieta belirli miktarda puan karşılığında takas edilir.