Rat Protocol
Çarpık deneyleri konu alan, kutu itmeli bir bulmaca macerasında mutasyona uğramış bir kemirgen olarak tehlikeli laboratuvarlardan kaç! Tuhaf bilim ile kutu itmeli bulmaca mekanikleri, Rat Protocol'de kafa karıştıran bir macera için bir araya geliyor! Beklenmedik bir deney sonucu bir laboratuvar faresi insansı güç ve zekâ kazanınca, sorumlu bilim insanları bu yeni yetenekleri sınamaya karar verir. Sandıkları iterek, tehlikeli lazer ışınlarını engelleyerek, anahtarları aktive ederek ve patlayıcıları infilak ettirerek laboratuvar faresini gittikçe çetrefilli odalardan geçir. Engelleri doğru sırayla aşmanın yolunu bul ki laboratuvar faresi anahtar kartlara ulaşıp kapıları açabilsin ve bir sonraki teste geçebilsin. Deneyi başarıya mı ulaştıracaksın, yoksa kemirgenini vakitsiz bir sona mı sürükleyeceksin?