Raphinha Edition add-on
Raphinha Sürümü Elit bir yeteneğin ve kaynakların bulunduğu bu sürümle takımına güç kat. Paket İçeriği: ● Raphinha Ustalık 2 Oyuncu Kartı ● 1.050 Lig Puanı Heyecan verici Brezilyalı kanat oyuncusunun kilidini aç ve takımını zafere taşı. Hemen sepetine ekle!