Random Heroes: Gold Edition
Dünya korkunç uzaylılar tarafından istila ediliyor! Günü kurtarıp istilayı durdurmak size ve bir grup rastgele kahramana kalmış durumda! Uzaylı tehdidini durdurup gezegene barış getirmek için 108 seviye boyunca ateş edip zıplayarak ilerleyin. Hayatta kalabilir misiniz? Cephanenizi yükseltmek ve şu istilacılara patronun kim olduğunu göstermek için peşin parayı toplayın. Her birinin kendine has özellikleri olan kahramanları oynamak için kilitlerini açın. Özellikler: * Her biri 12 seviden oluşan 9 bölüm boyunca zorlukları aşın! * Silahınızı yükseltmek için düşmanlardan para toplayın! * Ekstra bir vuruş için farklı silahlar alın! * Eşsiz kabiliyetlere sahip 28 farklı kahramanı oynamak için kilitlerini açın!