Rally-X Skin
Pac-Man, otomotiv bir makyaja kavuşuyor! Rally-X evreninden çılgın bir araç kovalamacasına hazırlanın. Belalı hayaletlerden sulu meyvelere kadar tüm yollar Rally-X- tarzına dönüşüyor! Hatta müzik bile orijinal Rally-X müziğinin aranje edilmiş halidir. PAC-MAN Championship Edition DX+ ile hiç duymadığınız nostaljik müziklerin keyfini çıkarın. le as you've never seen and heard it before! Bu eklentinin içeriğinde 1980'lerin çok beğenilen arcade oyunu Rally-X'in karakterleri, görseller ve müzikleri bulunur!Eklentinin içinde All You Can Eat Eklenti Paketi ve Sürümü de bulunur.