Rain's Jackson's Star Pack
Aliens: Fireteam Elite 2, en fazla dört olmak üzere oyuncuları Aliens evreninin en tehlikeli köşelerine konuşlandırılmış Kolonyal Deniz Piyadelerinin kılığına sokuyor. Bu bir kurtarma görevi değil, hayatta kalma mücadelesi. Xenomorphlar koridorlarda gizleniyor, gölgelerde pusu kuruyor ve ezici sayılarla saldırıyor. Her oda sonunuz olabilir. Takımınızla eş güdümlü olun, her sınıfın benzersiz yeteneklerinden yararlanın ve karşılaşmalar gergin duraklamalardan topyekûn savaşa geçerken hemen uyum sağlayın. Daha derin takım mekanikleri, daha vahşi düşmanlar ve tamamen özelleştirilebilir Uzman sınıfı ile AFE2, gerçek eşli Aliens deneyimini sunuyor. Bu DLC paketi şunları içerir: Hayranların Aliens: Romulus'u kutlaması için Kolonyal Deniz Piyadeleri, herhangi bir Xenomorph tehdidinin vazgeçilmezi, Marie Raines "Rain" Carradine'dan ilham alan özel bir silah, kıyafet ve daha fazlasını içeren ikonik donanım Rain's Jackson's Star Paketi'ni kuşanabilir! Bu DLC paketi, koyu hayranları karşılarına çıkacak her türlü uzaylı sürüsüyle savaşabilmeleri için efsanevi ekipmanlarla donatıyor.