Rainbow Six Extraction Ön Sipariş öğeleri
Hemen ön sipariş ver ve Yörüngesel Çöküş Destesi'ne eriş. Bu destenin içinde Orion üniforması ve başlığı (Finka ve Lion'a özel olarak uygulanabilir), evrensel Buharlaşan Silah Kaplaması ile birlikte Zorunlu İniş Uzmanı uğurluğu yer alıyor. Tüm öğeler Epik nadirliğinde.