Rainbow Batman Paketi
Bir anda Batman göz kamaştırıcı bir aksiyonun gökkuşağı haline gelir. Normal Yarasa Donanımıyla silahlanmış Rainbow Batman kostümü öyle parlaktır ki, gelen lazer ışınlarını bile geri yansıtmakta kullanılabilir! Rainbow Raider, gözlerinden parlak ışık çıkaran ve yoluna çıkan her kahramana ciddi zarar verebilen, sonradan kötü kalpli birine dönüşmüş bir sanatçıdır. Bu iki renkli karakterle, LEGO Batman 3 dünyasına biraz sürekli değişen kaos ortamı gelecektir.