Railway Empire - Japan
Japonya 1872: Meiji restorasyonunun başarıyla gerçekleştirilmesinin ardından Yükselen Güneş Ülkesi, gelecek vadeden büyük bir endüstriyel ve ekonomik değişim dönemine girer. Japonya'nın kendine ait, modern ve ülke çapına yayılan demiryolu ağı kurma hırsı, gerçeğe dönüşüyor. Eski feodal bölgelerden gelen insanlar, gelişen metropollere seyahat etmeye can atıyor. Railway Empire - Japan'de öngörülerini kullanarak, planlama yaparak ve akıllıca bir strateji oluşturarak bu "harika gidiş gelişi" kolaylaştırmak için bir demiryolu ağı kur. Rağbet gören yolcu taşımacılığına mı öncelik vereceksin yoksa mal taşımacılığını mı tercih edeceksin? Dikkatlice düşün ve kârının mı yoksa yolcuların memnuniyetinin mi ağır basacağına karar ver.