Rail Rescue: Puzzle Lines - Complete Edition
Arkadaşların şehrin dört bir yanına dağılmış durumda ve demiryolu ağı paramparça! Renkli raylar çiz, demiryollarını yeniden bağla ve trenleri istasyonlarına geri yönlendirerek kayıp dostlarını bul ve herkesi evine geri götür. Her kurtarışla birlikte memleketin yavaş yavaş toparlanıyor, ama bulmacalar da giderek zorlaşıyor. Tüneller, kavşaklar ve zekice hazırlanmış engeller; yeni rotalar tasarlarken, zihin yoran görevleri çözerken ve demiryollarına yeniden düzen getirirken mantığını ve yaratıcılığını sınayacak. Özellikler: - 1000'den fazla el yapımı mantık bulmacası! - Zorluklarla dolu 120 ekstra büyük bölüm! - Kapılar, kavşaklar ve engeller gibi zorlu mekanikler. - Yaratıcı düşünmeyi ödüllendiren birden fazla çözüm! - Daha zorlu bölümlerde sana yardımcı olacak isteğe bağlı ipuçları. - Yeniden canlanmayı bekleyen, hayat dolu güzel bir şehir! Çuf çuf! Sıradaki durak, bitmeyen eğlence!