RAGE 2: 2500 RAGE Coins (PC)
2500 RAGE altını al. Bu oyun içi para birimini kullanarak RAGE 2'de kozmetikler, gereçler ve başka yeni içerikler alabilirsin. Neler varmış görmek için RAGE 2 oyun içi dükkânına bir göz at.