Radon Blast
Topu kullanarak tuğlaları kırın. Oyunu daha zorlu hale getirmek için bonus, hız ve birden fazla top gibi öğeler alın. Güç duvarına birden çok kez vurursanız, bir sonraki aşamaya geçebilmeniz için yıkılır. Bir topu kaçırırsanız, önceki aşamaya geri dönersiniz. Ama acele edin, top patlamadan önce sadece birkaç saniyeniz var. Radon Blast, rastgele sıralanmış aşamalarla dolu. Artan top hızı, bunu daha da zorlaştırır. Aşamalar arasında geçiş yapın, daha yüksek puanlar almak için bonus çarpanları toplayın.