Radical Rabbit Stew
Süper kaşıklarını hazırla, o manyak tavşanları pataklayıp tencereye atarak uzay aşçılarını kurtarman gerek. Ama hızlı düşün yoksa tavşanlar her an saldırabilir! Bir ısırımlık seç-oyna aksiyon oyunu olan Radical Rabbit Stew, hem yeni oyuncular hem de 16-bit retro oyun fanları için mükemmel! Tavşan toplamaya dayalı bu arcade aksiyon bulmaca oyununda hız gerektiren tavşan pataklama şeklindeki oynanış, harikulade bulmacalar, devasa boss savaşları, ilginç piksel grafikler ve cızırtılı müzikler bir araya geliyor.