Rabbit Samurai
Rabbit Samurai da renkli bir 2D kart destesi oluşturma macerasına katılacaksınız. Her dövüş bir öncekinden daha zor ve daha eğlenceli. 42 arenada tuhaf yaratıklarla karşı karşıya gelin. Her turda, zafere doğru ilerlerken daha da güçleneceksiniz. Savaşlar arasında, şansınızı nasıl artıracağınızı seçin: destenize yeni bir kart ekleyin, sizi engelleyen bir kartı çıkarın veya iyileşin ve devam edin. Yükseltmeler, güçlendirmeler ve kartlarınızı oynamanın yeni yollarını kazanmak için sandıkları ve gizli görevleri keşfedin. Güçlü ödüller kazanmak ve samuray becerilerinizi geliştirmek için patronları yenin. Zorlu kombinasyonlarla saldıran, kalkan oluşturan ve iyileştiren düşmanlarla her maç sizi tetikte tutacak. Öğrenmesi kolay, eğlenceli ve kısa strateji oturumlarıyla dolu bu oyun, gündelik kart destesi oluşturma hayranları için ideal. Bu tüylü savaşçıyı 42 savaşta yönlendirip zafere ulaştırmak için gerekenlere sahip misin?