Quake II (original)
1997 yılında id Software tarafından geliştirilen Quake II, olumlu eleştirilen alan birinci şahıs nişancı oyunudur. Yepyeni bir bilimkurgu anlatımı ve ortamı ile orijinal hikâyenin dışına çıkan Quake'in devam oyunu niteliğindedir. Hikâye Dünyayı istila etmek isteyen düşman uzaylı ırkı Strogg ile savaşta olan insanlığın bu istilayı engellemek için Strogg'ların ana gezegenine planladıkları saldırı başarısızlıkla sonuçlandı. Geriye bir tek sen kaldın. Hem sayıca hem de silahlarıyla senden üstün olsalar da korumalı askeri üsleri geçmeli ve düşmanın savaş makinesini devre dışı bırakmalısın. Sadece o zaman insanlığın kaderini değiştirebilirsin.