Quack Jump
Zıpla! Evet, her zıpladığınızda bir eylem gerçekleşir ve bulmacaları etkinleştirirsiniz, Anahtarı alın ve iyi bir zamanlama ile bulmacaları doğru zamanlayarak seviyeleri geçin! Doğru zamanı yakalamak çok önemlidir. Her yeni biyomla birlikte değişen benzersiz platform mekanikleri ile 40 zorlu seviyeyi geçebilir misiniz? Ördekleri seviyorsanız yapabileceğinizi düşünüyoruz, sadece zıplamayı unutmayın, evet, ZIPLA! Ama dikkat edin, Bazı seviyeler diğerlerinden DAHA TEHLİKELİ!