Pyramid Quest
Pyramid Quest, klasik platform oyunlarından ilham alan bir keşif ve hazine avı oyunudur. Amaç, bir eserin üç parçasını bulmak ve elmasları ve madeni paraları toplarken bir sonraki seviyeye kapıyı açmaktır. Eski günlerden kalma tuzaklar, engeller ve düşmanlar, görevi çok tehlikeli ve zorlu kılıyor. Güzel bir grafik stilinde paketlenmiş 3D grafikler, harika 2.5D seviyeleri ve kanıtlanmış oyun size saatlerce eğlence sunuyor.