Pyramid Quest Junior
Pyramid Quest Jr., klasik platform oyunlarından esinlenilmiş bir keşif ve hazine avı oyunudur. Amaç, bir eserin üç parçasını bulmak ve elmas ve paraları toplarken bir sonraki seviyeye açılan kapıyı açmaktır. Öncelikle çocuklar için tasarlanmıştır ve daha kolay rakipler ve daha az dallanan seviyelerle daha kolay bir oynanış ve daha keyifli bir oyun deneyimi sunar. Eski günlerden kalma tuzaklar, engeller ve düşmanlar, görevi çok tehlikeli ve zorlu hale getiriyor. Güzel bir grafik stiliyle paketlenmiş 3D grafikler, harika 2.5D seviyeler ve kanıtlanmış oynanış size saatlerce eğlence sunar.