Puzzle Book: Mountains Pack
Bu paket, karlı zirvelerden sisli dağ sıralarına ve tropik adalara kadar uzanan 10 farklı manzara içerir. Tüm yapbozlar 6 ile 150 parça arasındadır ve tek başına ya da iş birliği modunda oynanabilir.