Puzzle Book: Complete Edition
Puzzle Book, temalara ayrılmış 81 farklı yapboz sunar - fantastikten dinozorlara kadar. Oyunun görselleri, farklı stillerde uzmanlaşmış sanatçılar tarafından hazırlanmıştır. Güzel yaratık ve manzara resimlerinin yanı sıra çocuklar için daha basit çizimler de bulunur. Herkes için bir şey var! Özellikler: - Temalara ayrılmış 81 farklı yapboz. - Her aşamada 6 zorluk seviyesi - 6 parçadan 150 parçaya kadar. - Farklı sanatçılar tarafından oluşturulmuş güzel görseller. - Tek başına ya da bir arkadaşınla co-op modunda oyna. Herkese hitap eden bu oyunda, parça sayısını seçerek zorluğu ayarlayabilirsin - 6’dan 150’ye kadar! Hem çocuklar hem de yetişkinler için harika bir oyun. Arka planda çalan huzurlu müzikle birlikte rahatlatıcı bir öğleden sonra seni bekliyor.