Pure Chess Easter Island satranç seti
Pure Chess Easter Island satranç seti, Polinezya Easter Island'daki gizemli Moai'den ilham alıyor. Bu kafaya benzeyen, tek parça satranç taşları Moai'yi yalnızca hayata döndürmek için değil, ayrıca satranç tahtanıza taşımak üzere ustalıkla yapıldı. Hemen indirin ve Easter Island tarzı Pure Chess oynamaya başlayın!