PULMO
PULMO, ALVEOLE'ün ideolojik devamı ve insan yolculuğuyla ilgili bir üçlemenin ikinci bölümüdür. Projemiz, herkesin kendi anlamını bulacağı bir toplumda insan davranışını araştırıyor. Amacınız, mekansal bulmacaları çözerek insanların davranışlarını etkilemek için çevrenizdeki ortamı değiştirmektir. Oyundaki kalabalık kendi kurallarına göre hareket ediyor, bazen yardım ediyor, bazen müdahale ediyor, ancak her zaman eylemlerinize tepki veriyor. Bir dizi gizemli denemede sessiz kalabalığa meydan okuyan yalnız bir gezginin kaderini kontrol edin. Burada acele yok, zafer ya da yenilgi yok - sadece siz ve oyun arasında sessiz bir diyalog var. Gün batımının son ışını gibi her anı özümseyerek bu kısa ama anlamlı yolculuğu takip edin. ÖZELLİKLER: - 3D grafikleri ve minimalist elle çizilmiş stili birleştiren benzersiz sanat tarzı. - Olan bitene tam olarak dalmak için yüksek kaliteli müzik ve ses eşliği. - Farklı karmaşıklıkta birbirine benzemeyen bulmacalar. - Derin anlatıma sahip ara sahneler ve seviyeler. - Her ara sahne en ince ayrıntısına kadar çalışılmıştır. «Etrafınızdaki kalabalık ne kadar büyük olursa olsun, son anda yalnız kalacaksınız. Ne kadar zengin olursanız olun, sonunda bir dilenci olacaksınız. Şansınız ne kadar göz kamaştırıcı görünürse görünsün, kanatları toza dönüşecektir. Yolunuza ne kadar neşe ekerseniz ekleyin, hasat acı olacaktır.»