Puff Up
Dikenli toplardan kaçarken balonunu olabildiğince şişir. Hamlelerini kusursuz zamanla; patlamadan büyü — dikkat: Büyüdükçe işler zorlaşır! Heyecan verici Düello modunda arkadaşlarına meydan oku; 2 oyuncu kafa kafaya! Bitiş çizgisine yarış ya da süre dolmadan en çok parayı toplayıp kazan! Eşsiz stillere sahip yeni balonların kilidini aç ve oynarken deneyimini kişiselleştir. Yeteneklerini güçlendir, eğlenceli mini oyunlara dal ve her meydan okumada becerilerini sonuna kadar zorla! Özellikler: - Düello modu: Arkadaşlara karşı 1v1 mücadele - Balonlar ve kaplamalar: Şekli ve görünümü özelleştir - Yükseltmeler ve güçlendirmeler: Yeteneklerini artır, şansı lehine çevir - 3 ikonik mini oyun: Ekstra meydan okumalar ve ödüller - Tatmin edici oynanış: Her seferinde akıcı, heyecanlı aksiyon Baskı altında patlamadan ne kadar büyüyebileceğini gör!