PUCKOFF: RELOADED
PUCKOFF: RELOADED, daha önce yalnızca kişisel bilgisayarlar için mevcut olan (ünlü) PUCKOFF oyununun en yeni ve en iyi sürümüdür. Kuralsız hokey dünyasına tamamen acemi olarak girin ve efsanevi terörist Dominator ile karşılaşmak için becerilerinizi ve tavrınızı geliştirin. Dünyanın dört bir yanındaki birbirinden renkli karakterleri yenmek için farklı oyun stilleri öğrenirken, eski oyunculardan ve efsanelerden oluşan takımınızı kurun. Her zaman neşeli Sarah, en iyi amatör kaleci Eddie ve her zaman huysuz, her şeyi görmüş Koç ile takım kurun. Öyleyse patenlerinizi kapın ve PUCKOFF yapın!