PUBG — Golden Beast Value Pack (1100 G-Coin)
Не пропустіть дропи та похизуйтесь новеньким скіном для AUG «Золотий звір»! На вас чекає: - «Золотий звір» для AUG - 1000 G-Coin (+100 бонусних). * При покупці бонусні G-Coin будуть додані до вашого облікового запису, а ящик з предметами можна буде відкрити на вкладці «Зовнішній вигляд». * Цей набір можна придбати один раз на кожен обліковий запис. * Бонусні G-Coin будуть доступні протягом 5 років після отримання.