PUBG - Çift G-coin III (5000 + 7000 BONUS)
"Bu Efsanevi Cuma'da Çift G-Coin paketleriyle alışveriş gününü kutla! İçerikler - 12.000 G-GOIN (7000 bonus G-Coin içerir) * Bu ürün, satış dönemi boyunca sadece bir kez satın alınabilir. * G-Coin yalnızca PUBG oyun içi mağazasında bulunur."