PUBG - Çift G-coin II (2000 + 2600 BONUS)
"Bu Efsanevi Cuma'da Çift G-Coin paketleriyle alışveriş gününü kutla! İçerikler - 4600 G-GOIN (2600 bonus G-Coin içerir) * Bu ürün, satış dönemi boyunca sadece bir kez satın alınabilir. * G-Coin yalnızca PUBG oyun içi mağazasında bulunur."