PUBG - Çift G-coin I (500 + 500 BONUS)
"Bu Efsanevi Cuma'da Çift G-Coin paketleriyle alışveriş gününü kutla! İçerikler - 1000 G-Coin (500 bonus G-Coin içerir) * Bu ürün, satış dönemi boyunca sadece bir kez satın alınabilir. * G-Coin yalnızca PUBG oyun içi mağazasında bulunur."