PUBG - BATTLEGROUNDS Plus
Eşsiz BATTLEGROUNDS Plus avantajlarının tadını çıkarın! Plus Statülü oyuncular, rekabetçi maçlarda sadece diğer Plus Statülü oyuncularla eşleştirilir ve gizli özel maçlara ve XP artışlarına, sınırlı sayıdaki Plus hatıra kıyafeti eşyalarına ve daha fazlasına erişim hakkı elde eder! Plus Statüsü'ne şunlar dahildir: - Plus Özelliği Avantajları - Plus Geçiş Hatıra Şapkası - Plus Geçiş Hatıra Bandanası - Plus Dönüşüm Hatıra Eldiveni - Hayatta Kalan Üssü - Bonus 1.300 G-Coin *Bu paket hesap başına sadece bir kez satın alınabilir. *Bonus G-Coin'ler alındıktan sonra 5 sene kullanılabilir.