PUBG - Başlangıç Paketi
Bu özel, tek sefer satın alınabilir paket, çeşitli eşyaları harika bir fiyatla sunuyor! Savaş Alanlarına inmeden önce ihtiyacınız olan her şey burada! İçindekiler: - 3 Kostüm Kozmetiği - Bonus 500 G-Coin - 10.000 BP - 50 Kaçak Mal Kuponu * Satın almayla birlikte, bonus G-Coin'ler hesabınıza eklenir ve eşya sandığı Özelleştir sekmesinde açılabilir. * Bu paket hesap başına sadece bir kez satın alınabilir. * Bonus G-Coin'ler alındıktan sonra 5 sene kullanılabilir.