Psychonauts 2 Decoration Pack
Psychonauts 2 Decoration Pack; gizemli, entrikalı, hem heyecanlı hem de tehlikeli Motherlobe stajyerlik kariyerine bir psycho-portal açıyor. Hayatının şamata fırsatını bulacağın bu sette Psychonautical gözlük sapı, aksiyon dolu iki kulp, bir Raz Helmet periskop ağzı, üç akla ziyan cila, dünyanın en büyük (Acemi) Psychonaut'una özel şık bir kahraman tılsımı ve on iki yeni çıkartmayla dolu harika bir seçki bulacaksın.