Psycho Paketi
Pandora’ya yepyeni bir karakter ve Borderlands 2’deki 6. oynanabilir sınıf olan Psikopat Haydut Krieg’in tehditkar gözlerinden bakın. Daha önce düşman olarak dövüştüğünüz bu sınıfın agresif enerjisini, artık mahzen avcısı tarafı için kullanın. Kesin, biçin, kendinizi alevlere boğun ve bir şeyleri havaya uçurun: hasar almak hiç bu kadar ödüllendirici ve eğlenceli olmamıştı!