Psychedelic Personalization Paketi
Canlı, parıldayan bir silah kamuflajı, üç halüsinasyon nişangahı, bir çağrı kartı ve bir amblem öğesi ile güçlendirilmiş Psychedelic Personalization Paketi ile rakiplerinizi uçurun.