Promenade - Demo
Olamaz! Büyük Asansör bozuldu ve dişlileri tüm dünyaya saçıldı! Ahtapotunla birlikte dinamik hareketler kullanarak dünyayı gez ve tüm dişlileri bul! Renkli karakterlerle etkileşime geç ve bulmacaları çöz! Zindanları keşfet ve içlerinde yaşayan güçlü canavarlarla yüzleş! Farklı nesnelerden ve onların özelliklerinden yararlan! 3D platform oyunlarından esinlenilmiş bu collectathon oyununda kayıp dişlileri topla, Büyük Asansör'ü tamir et ve yeni seviyeleri aç!