Projection: First Light
Projection: First Light, mitolojik bir gölge kuklası dünyasında yaşayan bir kız olan Greta'nın maceralarını ve keşfettiği her bir kültürdeki efsanevi kahramanların yardımıyla yola çıktığı iç aydınlanma yolculuklarını ele almaktadır. Atmosferik görseller ve gölge kuklası gösterilerinde kullanılan antik enstrümanlarla yapılmış spiritüel oyun müziklerinin eşlik ettiği Projection: First Light, oyuncuları Endonezya, Çin, Türkiye ve 19. yüzyıl İngiltere'sinde gerçekleşen ve gölge kuklaları tarihini kapsayan geniş bir yolculuğa çıkarıyor. Yolculuğunun başlangıcında Greta, bir ışık kaynağını kontrol eder ve bunu istediği gibi kullanma yeteneğini öğrenir. Dünyevilik, saygı ve anlayış temalarının işlendiği Projection: First Light'ta gölgeler platformlara ve duvarlara dönüşür, diğer zarif ve yaratıcı çözümler bulmacalara ışık tutar ve düşmanlar dağıtılabilir.