Project Neon
2042'nin kasvetli geleceğinde Dünya, amansız iklim değişikliği yüzünden ekolojik çöküşün eşiğinde sallanıyor. Tek umut, insanlığın olumsuzluğundan ve girişimlerine yapılan finansal ihanetten bıkarak Dünya'yı terk edip Mars'ta yeni bir hayat kuran bir vizyonerde. 'Project Neon', ölmekte olan gezegenimizi kurtarmak için tehlikeli kozmosu aşıp bu münzeviyi Mars'taki kalesinden — ona zarar vermeden — geri getirme göreviniz; hem de çok gizli. Mars'ı, dört komşu gezegendeki savunma sistemlerine bağlı aşılmaz bir kalkanla kuşatmış durumda. Her gezegen, kalkanı ayakta tutan azılı düşmanlar ve göz korkutan boss'lar tarafından korunuyor. Göreviniz: Bu gezegenler arası savunmayı, gezegen gezegen söküp atmak — hem de her şeyin tehlikede olduğu bir shoot 'em up macerasında. Japon arcade shooter'larının altın çağını hatırlatan yoğun 16-bit aksiyonuyla 'Project Neon', nefes kesen bir meydan okuma vadediyor. Nihai shmup meydan okumasıyla yüzleşip Dünya'yı kurtarmaya hazır mısınız?