Project CARS - Yarış Simgeleri Araç Paketi
Prototip ve GT listenize Bentley prestijini taşıyan iki iddialı ve mükemmel Speed ve Continental GT3 ile beraber üç yarış simgesi ekleyin: Le Mans şampiyonları BMW V12 LMR ve McLaren F1 GTR ve Mercedes-Benz CLK LM. Hepsi motor sporları dünyasında prestijli bir geçmişe sahiptir, bütün oyun modlarında oynanabilirler ve elbette Project Car kariyer yolculuğunuza katkıda bulunurlar.