Project CARS - Pagani Nürburgring Birleştirilmiş Pist Geliştirmesi
Pagani Huayra BC Pagani’nin Huayra modeli, 2011'de, prestijli İtalyan spor araç üreticisinin ilk turbo beslemeli aracı olarak spor araba dünyasında fırtınalar estirmişti. Bundan 4 yıl sonra, sınırlı sayıda üretilen 100 adet Huayra'nın hepsi satılmış durumda ve Pagani bu modelinin başarısını yepyeni Huayra BC ile kutluyor. Pagani Zonda Revolucion Revolucion modeli, Zonda'nın şöhretli Zonda R spor aracına sunduğu son saygı duruşu niteliğinde. Zira Italyan spor araba üreticisi, bu ultra nadir ve ultra rekabetçi versiyon ile, rekorları alt üst eden aracın üretimine nokta koyuyor. Nürburgring Nordschleife + Grand Prix Pisti Project CARS sürücüleri zorlu Nürburgung mücadelesine davet ediyor ve birleştirilmiş Nürburgring Grand Prix ve Nordschleife pistine erişim sunuyor.