Project CARS - Eski ve Yeni Araç Paketi
Üç klasik makine ile onların modern emsallerini bünyesinde barındıran Eski Vs Yeni Araç Paketi, Ford, BMW ve Ruf gibi üç büyük üreticinin ürün silsilesini vitrine çıkarıyor. İlk kez 1964'te yollarla buluşan Ford Mustang kısa zamanda firmanın en ünlü modellerinden biri haline gelirken, on yıldan uzun bir süre boyunca Amerikan araba pazarını domine edecek olan muscle araba devriminin de öncüsü oldu. Bugün, yani 2015 yılında da Mustang GT Ford'un ikonik modelinin en yeni sürümü olarak yollarla buluşuyor. Porsche 911 3.2 modeli üzerine temellenen 1987 CRT Yellowbird, Ruf'un en ikonik modellerinden biri olarak firmanın katıksız spor araba konusundaki itibarının da mimarıdır. BMW'nun 2002 Turbo modeli yollarla buluştuğu 1973 yılında Avrupa'nın seri üretimden çıkmış ilk turbo motorlu yol arabası olarak tarihe geçmişti. İki litrelik dört silindirli motorunun ürettiği 170 bg güç ile 2002 Turbo o zamana dek yollarda arzı endam eden en güçlü araçlardan biri olmuştu.