Project CARS - Amerikan Yarış Arabası Paketi
2015 Chevrolet Corvette C7.R Chevrolet Corvette C7.R, Corvette'in uluslararası spor araç ve dayanıklılık yarışlarında kendisine sağlam bir yer edinen son derece başarılı Corvette GT yarış arabalarının son neslidir. 2015 Cadillac ATS-V.R GT3 2015'ten itibaren, Cadillac da büyük bir mücadeleye sahne olan GT3 yarış dünyasına yeni ATS-V.R ile giriş yaptı. 2014 Dallara DW12 Indycar Dallara'nın merhum Dan Wheldon'ın anısına DW12 olarak isimlendirdiği bu araç, Kuzey Amerika'nın en prestijli açık teker yarış serisi olan ve dünyaca ünlü Indianapolis 500 yarışına da ev sahipliği yapan Verizon Indycar Serisinde mücadele etmek üzere geliştirilmiştir. 2016 Ford Fusion Stock Car Değişik bir şeyler arayan oyuncular çok farklı bir sürüş deneyimi sunan 2016 Ford Fusion Stock Car'a bayılacaklar.